Thursday 14 July 2011

wahai anak buah..=D

Dear diary,

hai assalamualaikum..=)

pekabo semua,arap2 sihat la blake ye, tapi heran ajaibnye, aku tanya kaba sape nih? hahaha lawak je kan...

Nevermind, baru-baru ni, tanggal 9 julai 2011,waktu Malaysia 2127, cecece cam duk oversea je haha aku dapat anak saudara baru lagi,yeaaay..(cam suspen je kan,padahal tak pun hahaha..) namanya belum dikompem kan lagi.. dengar-dengar cam aleesya, tapi aku je memandai kompem kn name tu hahaha..awal-awal bulan jun ari tu iaitu bersamaan 1 jun 2011, aku dah dapat anak sedara gak, anak abang aku punya, nama nye Nur Umairah Sarah, aku tak penah lagi jumpe anak abang aku tu coz dia duk putrajaya, dapat ke aku jumpa ek, persoalan..=(  

Now, i have 3 niece, first Nur Amirah Zulaikha, second Nur Umairah Sarah, third tak kompem lg hee sebab baru je beberapa hari lahir, masuk ari ni baru ari ke-4 hee..=)..

kesemuanye gurl hee harap-harap besar nanti cantik-cantik semua hihi (macam aunty nye,hoho perasan lebih) and tak lupa gak jadi anak yg solehah...wink3..=)

  jom tengok gambo anok sedaro ambo yg cute cam aunty dorang gak..=P

nur amirah zulaikha,sekarang dah 3thun,rindu yg amat..=)


nur umairah sarah,setakat ni tak penah jumpa,sedih kan..=(

aleesya kot heee..muaahh..=D

note: anak aku,bila?? haha hanya tuhan saja yg tahu,wink3..=D


1 comment: